Čo vám nikto nikdy nepovie o podnikaní

Mnohí začínajúci podnikatelia robia jednu zásadnú chybu, a to, že si myslia, že všetko si dokážu spraviť svojpomocne. Avšak, všetky tieto činnosti vám zaberú výrazne viac času a môžu vás vyjsť draho, obzvlášť pokiaľ nie ste v určitých oblastiach expertom.

 

Zistil som, že niektoré veci je lepšie posunúť ľuďom, ktorí s tým majú skúsenosti a dokážu to urobiť za oveľa kratší čas. Napríklad zamestnávam dizajnérov, predajcov, ľudí v kancelárii a projektových manažérov, pretože vedia urobiť veci lepšie ako ja sám. Títo ľudia mi umožňujú zamerať sa na veci, v ktorých som najlepší a ktoré robím rád.

 

 

Buďte pripravení aj na horšie časy. Podnikatelia sa nestávajú milionármi behom jedného dňa. Chce to mesiace príprav, marketingu, vytvárania sietí a iných aktivít, aby ste vytvorili dobre prosperujúci biznis, ktorý sa potom pretvorí na prosperujúcu spoločnosť.

 

Finančne na tom môžete byť horšie a možno si budete myslieť, že sa už nikdy nestanete úspešní. No pokiaľ prečkáte tieto časy, môžete získať to, na čo čakáte. Predtým, než sa môj dizajnérsky biznis stal úspešný, trvalo mi viac ako rok kým som nezarábal a všetky peniaze som investovala do biznisu. Pokiaľ máte aspoň polročné úspory (ideálnejšie sú úspory z jedného roka), pomôžu vám dostať sa z ťažkých čias.

 

 

Kto vás podporuje a akú má povahu? Zlá voľba spoločnosti môže znamenať, že podnikateľ so svojim biznisom rýchlo skončí. Na to, aby ste sa zlepšovali, potrebujete okolo seba pozitívnych ľudí, teda takých, ktorí vám dajú pocítiť, že máte schopnosť stať sa úspešným. Ak sa stretávate s ľuďmi, ktorí vás vedia naladiť na pozitívne zmýšľanie, majú veľké sny a podelia sa s radami, verte, že vaša cesta k úspechu je jednoduchšia.

 

Začal som sa zapájať do rôznych podnikateľských skupín, založených na podujatiach vysokej úrovne. Tieto skupiny viedli združenia venované hlavným predstaviteľom biznisu. Obklopil som sa podobne zmýšľajúcimi rovesníkmi, ktorí sa rovnako ako ja chceli vzdelávať, rásť a opustiť ich komfortnú zónu.

 

 

Nestačí si založiť biznis a čakať, že zákazníci si vás sami vyhľadajú a začnú vám dôverovať. Správanie zákazníkov sa za posledných pár rokov dramaticky zmenilo. Rozvíjanie zákazníckej základne a budovanie lojality chce dlhý čas.

 

Pokiaľ si myslíte, že váš biznis je najoriginálnejší, mali by ste vedieť, že existujú stovky firiem, ktoré robia presne to čo aj vy. Keď som pracoval na vytváraní dokumentu s vyznačovaním hlavných priorít mojej spoločnosti, každý človek vo firme si vytvoril zoznam, ako chápe naše hodnoty, ako ich môžeme podporiť a a tiež zdôvodnil, prečo sú pre nás dôležité. Vytvorením tohto systému som si získal niekoľko priaznivcov.

 

 

Väčšina podnikateľov nemá na svoje podnikanie dostatok peňazí. Aj pokiaľ máte nejaké prostriedky, utrácanie na nepotrebné záležitosti môže mať katastrofálne následky. Keď sme mali peniaze, myslel som si, že sme potrebovali utrácať a súperiť s konkurenciou. Dnes, už s viacerými skúsenosťami, obklopujem sa podnikateľskými expertmi v istých oblastiach a pred tým, než začnem utrácať, poradím sa s nimi. Minutie zopár stovák preto, aby ste ušetrili niekoľko tisíc, stojí za to.

 

 

Chcenie byť podnikateľom je viac ako myšlienka. Je to o zrealizovaní myšlienky. Je dôležité prestať myslieť na to, čo ste už mohli dosiahnuť a je dôležité začať realizovať. Nikto nikdy neexceloval v jazde na bicykli na základe prečítania nejakého návodu. Jednoducho si sadli na bicykel.

 

Pokiaľ patríte k ľuďom, ktorí hľadajú odborníkov a ich cenné rady, radi sa s vami stretneme v našej finančnej identite Fight For Dreamstak nás neváhajte kontaktovať a veríme, že nájdeme riešenie, ktoré bude vzájomne výhodné.

 

ZDROJ: svetbohatych.com

Pridaj komentár